bestellen / betalen

 

ideal logo 130

betalen met iDEAL (klanten met Nederlandse bankrekening)

Hoe werkt iDEAL?
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden automatisch geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Let Op! Indien de afronding via iDEAL niet gelukt is (dat kan voorkomen, dit ligt niet aan onze website maar aan iDEAL) hoeft u niet opnieuw te bestellen. U heeft inmiddels op het door u opgegeven e-mailadres een factuur-orderbevestiging van uw bestelling ontvangen. Daarin staan ook onze bankgegevens vermeld zodat u het factuurbedrag ook via bijvoorbeeld telebankieren kunt overmaken. Wilt u toch uw bestelling via iDEAL betalen dan dient u de bestelprocedure opnieuw uit te voeren.

Na de succesvolle afronding van de iDEAL betaling van uw bestelling zullen wij uw bestelling versturen.

mister-cash-130

betalen met Bancontact / Mister Cash (klanten met Belgische bankrekening)

Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. De banken zijn Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.
Alle Belgische klanten van de deelnemende banken die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact/Mister Cash. Ze kunnen met Bancontact/Mister Cash direct hun aankopen betalen in een voor hun vertrouwde bankomgeving.
paypal logo 130

betalen met PAYPAL worldwide

Wij accepteren betalingen met uw eigen Paypal-rekening.
Hoe werkt PayPal?

U plaatst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met PayPal wilt betalen. Klik dan op de PayPal-betaalknop. Vervolgens wordt u doorgeleid naar de PayPal-website waar u kunt inloggen op uw PayPal rekening. U wordt gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw PayPal-rekening afgeschreven en wij worden automatisch geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Na de ontvangst van de betaling van uw bestelling zullen wij uw bestelling versturen.

paypal logo creditkaart 130

betalen met CREDITCARD

Wij accepteren betalingen met uw creditkaart via PayPal. U heeft hiervoor GEEN PayPal-rekening nodig!
Hoe werkt betalen met uw Creditkaart via PayPal?

U plaatst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met PayPal wilt betalen. Klik dan op de PayPal-betaalknop. Vervolgens wordt u doorgeleid naar de beveiligde PayPal-website waar u kiest voor de optie geen PayPal-rekening. In het vervolgscherm wordt gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt van uw Creditcard rekening afgeschreven en wij worden automatisch geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Na de ontvangst van de betaling van uw bestelling zullen wij uw bestelling versturen.

betalen met DIRECTebanking / SOFORTbanking

Vanuit Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Belgie accepteren wij betalingen met uw DIRECTebanking / SOFORTBanking card. De meeste grote banken in die landen zijn hierbij aangesloten. Met DIRECTebanking / SOFORTBanking kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank, zoals bijv. paswoorden of TAN-codes. Als u reeds internetbankierder bent, dan kunt u direct gebruik maken van DIRECTebanking / SOFORTBanking zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Uw betaling wordt direct door uw eigen bank aan ons uitgevoerd en wij kunnen uw b

betalen VOORAF PER BANK

U maakt het factuurbedrag binnen 8 dagen over op onze Nederlandse of Belgische rekening. Van toepassing op betalingen vanuit Nederland, België en alle andere landen.
Hoe werkt het?

U plaatst een bestelling bij ons en bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u vooraf per bank/giro wilt betalen. Klik hiervoor op het keuzerondje bij deze betalingsmogelijkheid. U vult uw gegevens in, controleert uw bestelling en wanneer alles klopt verstuurt u de bestelling. U ontvangt in uw e-mailbox een bevestiging van uw bestelling. U maakt het factuurbedrag binnen 8 dagen over op onze Nederlandse rabo bankrekening of Belgische KBC-rekening (deze gegevens staan vermeld op de orderbevestiging).

Na de ontvangst van de betaling van uw bestelling zullen wij uw bestelling versturen.

VERZENDKOSTEN

Verzendkosten bij webshop bestellingen

Binnen Nederland
Bij orderbedrag tot        € 500,00        € 8,05 (aangetekend verstuurd)
Bij orderbedrag boven  € 500,00       Gratis!

België, Duitsland, Luxemburg
Bij orderbedrag tot        € 500,00     € 11.50
Bij orderbedrag boven  € 500,00     Gratis!

Overige landen wereld
Alle orderbedragen                        € 21,50

LEVERTIJD

Direct na ontvangst van je betaling kan de bestelling worden verwerkt. Wij streven er vervolgens naar om je bestelling binnen 1-3 werkdagen te leveren. Helaas kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling vertraging oplopen dan krijg je hiervan via de e-mail bericht (let op de ongewenste post in je mailbox).
Een enkele keer is het artikel dat je besteld hebt niet meer leverbaar, we zullen dan tevens contact met je opnemen.
Aan de beschikbare voorraden die op de website vermeldt staan, kunnen geen rechten worden ontleend. Deze indicatie op de site is geen garantie voor beschikbaarheid.
Bestellingen worden via postNL verstuurt.  postNL levert je bestelling bij het opgegeven verzendadres af. Indien er niemand aanwezig is om het pakket aan te nemen, krijg je van de bezorger een formulier
in de bus. postNL biedt je pakket dan een 2e keer aan, meestal op de eerstvolgende bezorgdag.

RETOURNEREN / RUILEN

Wij willen graag dat je tevreden bent met de bestelling. Mocht je niet tevreden zijn over je aankoop of mocht iets niet passen dan bieden we je de mogelijkheid deze, mits ongebruikt en in originele verpakking, te retourneren of te ruilen. Je hebt 30 werkdagen de tijd om je bestelling/het artikel samen met het aangevraagde  retourformulier te retourneren of te ruilen. Dit kan in één van onze winkels of je kunt het pakket voldoende gefrankeerd met postNL retour sturen naar AXhippo.
De kosten en het verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper.
Vervolgens sturen wij op onze kosten de andere artikelen naar je toe.

SERVICE EN GARANTIE

Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing voor zover dit fabricage en materiaal fouten betreffen. Indien je een klacht hebt neem dan altijd contact op met info@AXhippo.nl Vermeld de beschrijving van de klacht of schade aan het artikel en geef tevens je factuurnummer en klantnummer door. Wij zullen vervolgens de klacht beoordelen en in overleg met de leverancier zal worden bepaald hoe het opgelost kan worden.

Prijzen
De vermelde prijzen zijn in euro`s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. AXhippo is niet verantwoordelijk voor typefouten en modelwijzigingen op de site. Aan onrechtmatige prijs informatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid van het product, wanneer een product niet meer leverbaar is wordt je per e-mail op de hoogte gebracht en krijg je eventueel een alternatief aangeboden.

PRIJZEN

De vermelde prijzen zijn in euro`s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. AXhippo is niet verantwoordelijk voor typefouten en modelwijzigingen op de site. Aan onrechtmatige prijs informatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid van het product, wanneer een product niet meer leverbaar is wordt je per e-mail op de hoogte gebracht en krijg je eventueel een alternatief aangeboden.

KLACHTEN

Klachten
Bent je niet tevreden over een product, onze service of ons advies? Neem dan altijd even contact met ons op via info@axhippo.nl
Als wij niet weten dat je ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Als je ons jouw klachten kenbaar maakt kun je erop rekenen dat wij ons best zullen doen om een passende oplossing aan te dragen.